090213

Jag har lyckats hålla mig ifrån bloggandet i hela tre dagarn nu, inte illa va? Men nu så tänkte jag bara göra en liten snabb uppdatering.

Josse: I onsdags utnytjade jag min julklapp ifrån Marcus, nämligen en ansiktsbehandling. Djuprengöring, massage och massa behandlingar.
Hur najs som helst!

Skola:
Allt flyter på relativt bra måste jag säga. Talet i filosofin gick okej, jag är nöjd iaf. Jag har hunnit klart med så gott som  alla uppgifterna i Bild.

Här sitter jag och målar

Kärlek:
Ja, imorgon är det ju alla hjärtansdag. Och det är ju som sagt en lite omtalad dag, vissa gillar den andra inte. Jag själv, tycker att det är en alldeles underbar idé med en dag tillägnad kärleken. Men däremot förstår jag mig inte på folk som gör "värsta grejen" av det hela och tror att man bara kan visa sin krälek till en annan person genom att köpa en dyr pressenten eller liknande. 

Jag (och min ekonomi) är inte så mycket för att köpa pressenter, därför har jag ist satt mig ner och pysslat ihop ett fotoalbum till Marcus i pressent. En aning mer personligt och garanterat mer kärlek bakom än att gå och köpa nåt.

Eftersom jag och Marcus ska spendera alla hjärtans-dag med att sitta 6timmar på tåg ner till Varberg så blir dethär nog en trevlig pressent, så kan vi sitta och bläddra igenom om och om igen. Det blir mys

Det har krävts en del klippa & klistra

Jag och Marcus stannar i Varberg hela nästa vecka. Det ska bli hur najs som helst. Har längtat efter att åka till Varberg hur länge som helst, sist vi va där va första advent, alldeles för länge sen! Har mycket att ta igen nu.

Som sagt, får se om jag bloggar nåt ifrån Varberg. Annars är jag tillbaks vecka 9.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja alldeles för länge sen!! Men imorgon så är du här min lilla sötkaka! Puuuuss

2009-02-13 @ 09:19:31
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0