Det står stilla...

Ja igår var det fettisdagen, mamma och pappa Ahlström bjöd på bulle.

Jag och Marcus har blivit jättesjuka. Hostar och snorar i knapp nästan. Inge kul alls. Jag gick ändå till skolan igår, det va väl kanske inte det bästa valet, för jag gick hem igen efter första lektionen. Visseligen missade jag bara en lektion, religion. Där gör vi eget arbete, och duktig som jag är så skrev jag så gott som hela under lovet. Pluggis, jag? Äsch...

Annars händer inte mycket här. Marcus har inhandlat alla säsonger av Arkiv X, så det står på mest hela tiden. Annars är det mest te och plugg som gäller. Jag har fått tummen ur arslet och kollat upp körskola (okej, marcus gjorde det åt mig) ska anmäla mig idag. Känns som att allting går åt rätt håll, underbart.

Nu är det dags för frukost. Kanske borde fixa fram lite kläder också.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0