förlåt mamma

Nu är det slut på åkande för min del denhär veckan, efter andra åket idag sprack min högra bindning. Skrot. Men då kan man alltid passa på att skoja med mammsen, skicka sms och berätta om bindningen, lägga till ett litet spratt om att man trillade och for in i ett stängsel och nu ligger på sjukhuset med bruten höft. Stackars mamma, ringer helt förstörd med gråten i halsen och är helt förtvivlad. Förlåt mamma, det var inte meningen att skrämmas sådär.

Nej, nån bruten höft har jag inte, men bindningen är helt kaputt. Tråkigt, men tur i oturen att det hände idag och inte i början av veckan. På söndag åker vi hem, och jag berättar mer då. Då kommer lite bilder också. Hörs

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja usch dumma Josse! Så får man inte skriva till vår stackars mamma! :P

2009-02-06 @ 14:27:17
URL: http://violblues.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du e´ världens bästa Josse ändå. Nu ses vi snart -GÖTT. P & K.

Hälsa Carola

2009-02-08 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0