Fredag

Det var länge sen som jag sov såhär dåligt som jag gjorde i natt. Vaknat med jämna mellanrum, ibland för att hosta och snurvla och ibalnd för att jag drömt nåt konstigt. Jag hatar nätter när det blir sådär svår-sovda

Any way, det är fredag och det är alltid skönt! Idrott och Hälsa B är avslutad så det är hur skönt som helst att slippa den sena fredagslektionen (14:30-16:30) Idag, och alla kommande fredagar kommer jag sluta betydligt tidigare, nämligen runt 11tiden.

Sedan sticker jag och Marcus ut på landet, hem till mamma Ahlström. Vi stannar där hela helgen, det ska bli tervligt. Får se om jag lyckats få lite gjort på projektarbetet också. På söndag har jag blivit bjuden på gudstjänst till Knutby, som jag gör ett religionsarbete om. Det ska bli väldigt intressant!

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0