kommer hålla låg profil ett tag framöver

Känner just nu att jag inte har tid för att sitta vid datorn. Iställer tänker jag ta tag i en nedrans massa skolgrejer. I två veckor framöver ska jag göra ett arbete i Religion B om sekter/rörelser. Och så har jag en hel del uppgifter i Bild som ska hinna bli klara tills efter sportlovet. Dessutom ligger projektarbetet och samlar alldeles för mycket damm.

Så summan av det hela, denhär veckan går åt till plugg. Och nästa vecka bär det av till Varberg. Därför får bloggen vila ett tag framöver. Hejsvejs så länge

Eh, vem försöker jag lura? Det kommer garanterat komma ett inlägg någång då och då... Kanske. Om jag hinner... Egentligen har jag inte tid, men om jag känner mig själv rätt så... Hm, ett väldigt svårtfattat beslut, att blogga eller inte blogga!

Jag längtar tills allt grått och trist förvandlas till grönt

Kommentarer
Postat av: veronica

haha jaa ja vet, han skrämde mig vekrligen :)

2009-02-10 @ 17:46:30
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0