Trött på ingen, trött på allt.

Ja, min håltimma som enligt schemat va 5timmar blev tydligen bara fyra timmar. Folket i min klass hade nämligen bestämt med läraren att flytta fram vår geografilektion en timma. Skitbra. En liten miss bara att dom "glömde" säga till mig. Så när jag klev in i klassrummet, va resten av klassen påväg ut. Jävligt tacksamt. Speciallt med tanke på att jag skulle hålla i en liten redovisning just idag. Ja, jag har sagt det förr och jag säger det igen; Linné är en jävla skitskola.

Jag undrar bara, är det konstigt om jag inte vill fira studenten ihop med "min" klass. Hälften av folket i klassen har jag endast en lektion gemensamt med. Och resten av folket har jag kanske tre lektioner i veckan tillsammans med. Jag menar, okra lägga ner tusen spän på en student med en klass jag inte känner. Skulle inte tro det...


Dethär gänget vill jag hellre fira studenten med

Kommentarer
Postat av: Grr

Klart du ska fira studenten med oss :) Snackade med klassen, och det var ok att du åkte med vårt flak. Va kul! Längtar såååååååå! / L.

2009-02-26 @ 16:34:24
Postat av: Marlene

jäkla muppar! det e ju inte för inte som kommunen lägger ner skolan! vilka snälla klasskompisar du har..

2009-02-26 @ 17:54:31
Postat av: Anonym

flytta då

2009-03-03 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0