Update

Ja, nu är man hemma i Uppsala igen. Passade på att dra på mig världens förkylning, nu såhär lagom till massa-plugg-vecka. Inte alls så roande. Börjar smärta i öronen, hoppas verkligen inte att det är öroninflamation. Det orkar jag verkligen inte med. Så det blir till att hälla i sig mängder av te, sen jag kom hem från skolan idag har jag redan hunnit med tre koppar.


Jag ska inte vara uttråkande med mina sjukligheter, utan tänkte skriva lite om förra veckans tripp ner till Varberg.

Det har vart full fart enda sedan första kvällen, då blev det bowling med mamma och hennes gubbe. Och så fick man träffa storasysters nye pojkvän för första gången, en mycket trevlig prick hon har hittat, glad för hennes skull.
Dagen därpå, söndag blev det brunch hos pappa för att fira lillasyster och lillebror som har fyllt år under vintern.

Sen har vi hunnit med både det ena och det andra. En fika hos mormor. Sett vartenda avsnitt av Mysteriet på Greveholm (som förövrigt är den bästa julkallendern genom tiderna) Lyssnat på cd-skivan "Lasse & Morgan", det blev en hel del hysteriska skrattanfall...

Träffade tjejerna från mig gamla klass och tog igen lite skvaller. Jag och Marcus chockade genom att klä oss i matchande outfit, ganska töntigt, jag vet...


Sen bar det av till Helsingör. Sällskapet denna gång bestod av mamma + gubbe, lillasyster, lillebror, jag och Marcus. Det blev en heldag innehållandes ett antal öl, en smarrig middag och alkohol shoppande. 




Haha, lyckades fånga Mackans nysning på bild

Vi avslutade veckan med inflyttningsfest hos storasyster Linda i hennes nya fin fina lägenhet. En etta på ungefär samma storlek som vår, dock har hon något som jag saknar, ett kök! Mamma som är en riktig handywoman hade satt upp tapet och färg på väggarna, kanon fint. Kvällens innehåll = Singstar
Lillasyster Elin och Jag




Kommentarer
Postat av: mor-mor

TACK ÄLSKADE JOSSE OCH MARCUS FÖR ATT NI KOM NER TILL MIG.MILJONER KRAMAR TILL ER BÅDA FRÅN DIN MOR-MOR

2009-02-23 @ 21:27:17
Postat av: Linda

We like singstar! ^^ Det var lovli att träffa dej. <3

2009-02-24 @ 19:50:39
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0