Last day

Nu har vi vart en helvecka på västkusten. Helt underbart som vanligt.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos storasyster som fått lägenhet, det kommer utan tvekan bli en perfekt avslut på denhär Varbergstrippen. När nästa besök blir av är lite oklart. Hade tänkt komma ner på brorsans konfirmation, men tydligen är den samma dag som min studentskiva, så icke. Kanske påsk, kanske före, kanske efter. Som sagt, inget bestämt. Men ikväll ska jag njuta av den sista dagen med familjen. Känner på mig att det kommer bli mycket tervligt!

Tåget imorgon går 11:40, och några timmar senare kommer vi va hemma i Uppsala. Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng igen. Och få ett slut på allt dethär "semeter-småätandet".  När jag är hemma så berättar jag mer om allt som har hänt under veckan. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0