Ännu en dag på jullovet

Idag är det sista dagen på lovet -tydligen! Snackade med Lotta ifrån klassen igår och när hon sa "ses på torsdag" blev jag lite fundersam. Jag hade fått för mig att skolan började idag (onsdag) men tydligen inte. Aja, det är väl bara att tacka och ta emot för extra ledig dag :)

Får se vad vi hittar på här idag, Mackan är ju också ledig. Vem vet, vi kanske pallar oss ner till gymmet. Vi har ju inte tränat nåt allt under julen, så det vore väl dags nu kanske!!!

Nej, jag har ju inte vart nåt på gymmet under lovet. Men helt stilla har jag inte varit. Gled runt i Bydalens backar runt nyår, och såhär var jag klädd då:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0