Äntligen helg

Nu när det äntligen är helg och alla veckans skolgrejer är så gott som klara, är det väl självklart att jag har "proppats" på med massa nytt. Ah, okej så mycket är det väl inte, men ändå. Det är aldrig en lugn stund. Nu är det dags för att skriva ett arbete i Religion B om sekter. Kna ju vara ganska intressant i alla fall...

Men idag tänker jag ta det lugnt. Jag och Marcus va nere på affärn nyss och köpte lite godsaker och hyrde film, så ikväll va blir det fredagsmys med vaniljglass och värmda hallon i tv-soffan. Lovely!


Eftersom jag har slutat med denhär typen av sötsaker, så får jag lov att kompensera med glass och hallon. Det är väl inte mer än rättvist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0