April 2008

Jag och Marcus sågs inte på två veckor, och det var nu jag verkligen började förstå hur kär jag var. Det var nu jag förstod att jag inte ville vara utan honom. Tankar om att flytta ihop började blir riktigt seriösa.

Love is in the air

Fotokursen i skolan tog slut, och det slutade med ett MVG –tackar. Som individuellt val i sista perioden hade jag valt ytligare en kanske inte så vanlig kurs, Massage A. Man kan väl inte påstå att alla eleverna i klassen tog kursen så seriöst. Men själv var jag väldigt intresserad, även om det kanske inte är så kul att lära sig alla kroppens muskler på både svenska och latin. Men men, jag kan ju säga att mina nya massagekunskaper uppskattades av både vänner, familj och framför allt av Marcus.

Resten av månaden april, hm...Blankt. Kanske har jag dåligt minne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0