Dagens

Idag ska jag äntligen fixa till mitt hår, eller rättare sagt luggen. Hade tänkt låta den växa ut, men jag blir galen på den när den hänger mitt i ögat hela tiden. Så den ska bort! Har velat lite mellan hellugg eller att bara korta ner den, och fortfarande ha snelugg... Tänkte få lite rådgivning av frisören, som förövrig är min kära svägerska Marlené.

(Hade tänkt ladda utt en bild på mig i snelugg respektive hellugg. Men blogg.se verkar ju bara vilja krångla hela tiden...)

Nu är det dags för frulle och göra sig iordning för skolan, idag har jag 3 lektioner!
8:30-9:30 Företagsekonomi A
Håla, ska träna och hinna med en lunch i skolan
12:50-14:05 Svenska C
14:35-15:45 Geografi B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0