Hard work work

Förra skolveckan va helt smockad för min del, så helgen var väl behövd och det kändes skönt med att påbörja en ny, lugnare vecka idag. Men nejdå, efter bara två timmar skola idag proppades jag på med ännu mera arbete. Så det verkar inte bättre än att denhär veckan blir lika stressig som den förra. Det är ju inte  det minsta konstigt att jag börjar känna mig lite slö och hängig.

Veckans skolarbeten
  •  Plugga på inför Företagsekonomi läxprov på torsdag
  • Läsa in mig på kaplet i Geografi som vi ska ha "förhör" på, också torsdag
  • Skriva ett tal i Filosofi, ska redovisas vecka 7
  • Finjustera historia arbetet, som ska lämnas in -dont know...
  • Göra klart hemuppgifter i Bild (estetisk verksamhet)
  • Projektarbete, det lär jag ju inte slippa undan

Här är en får-duga-bild på nya frissen



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar dej i lugg! Fiiint! <3

2009-01-26 @ 20:51:22
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0