Jack-jakt

Har kollat runt lite på Ellos hemsida.


Parkas 349:-  (699:-)


Vinterjacka 499:-  (1299:-)


Jacka 809:-  (899:-)

Huvudmålet är en höst/vinter/vår jacka. Just nu har jag bara två vinterjackor, megavarm skidjacka och supertunn ofodrad kappa, så jag vill gärna ha nåt mitt i mellan. Vill ha något som är lagom varmt, och passar lika bra till vardag som till fest. De två översta har avtagbart foder, vilket är bra eftersom jag vill ha en jacka som varken är för kall eller för varm. Men den nedersta är ju bara för snygg!

Ska man spara pengar och köpa två stycken kanske? 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fast den nedersta vart ju apsnygg!! ^^

2009-01-12 @ 16:57:08
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0