Januari 2008

Firade jul och nyår 2007/2008 med Marcus, i uppsala. Vi hade bara träffat varandra två gånger innan vi bestämde oss för att fira jul ihop, så man kan ju ganska lugnt säga att vi blev seriösa i ett tidigt stadige.

Jag bloggade inte, men hängde en hel del på bilddagboken.

Jag och några tjejpolare hade nu bokat en skidresa till sportlovet, och vi hade en liten ”förfest” hemma hos mig, man kan ju säga att det spårade…


I skolan hade jag ett ganska tufft schema 8:10-17:50 då dagarna va som längst. Det hela berodde på den kurs som jag valt som individuellt val: Fotografisk bild A. Mitt intresse för fotografering hade just börjat och jag sket i om jag va tvungen att stanna i skolan till mörka kvällar, det va det värt! Vi fotade med riktiga systemkameror och framkallade och kopierade i mörkerrum, skitkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0