Låter väl lite vettigt iaf?

Hela eftermiddagen och kvällen har gått åt till plugg. Kan låta trist, men det har vart okej. Blir ju ganska mycket mysigare när Marcus sitter brevid i soffan och läser också. Min lilla bokmal. På den fronten är vi helt tvärtom, Marcus älskar att läsa och jag avskyr det. Men det är ju skilnaderna som kompleterar varandra..

Jag och Mackis har funderat lite över detdär, om hur vi kompleterar varandra. Eller mer om hur våra två liv flätas samman och blir ett. Vi kom fram till följande:

"Vårt förhållande är en väg, en väg som vi färdas på tillsammans mot samma mål och drömmar. Men vi har också varsin trottoar vid sidan, där vi kör vårt eget race."


Bild: På tåget till Danmark i sommras


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag tar så fina kort! ;)

2009-01-28 @ 12:24:24
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0