November 2008

Jag köpte äntligen ett nytt uppladdningsbart batteri till min ”värstingkamera”, och jag passade på att fota den första snön som kom i mitten av månaden.






Dagarna blev allt mer mörka och gråa, och bättre blev det inte av att Marcus jobbade över var och varannan kväll… Dysterheten började sakta krypa in på mig. Jag kände mig allt tröttare och träningen började gå dåligt. Som pricken över i:et började jag få en nedrans tandvärk, japp jag höll på att få visdomständer.


I skolan va jag knappt längre. I mitten av månaden gick min lärare i Svenska B och Religion A på mammaledighet, så då plötsligt försvann sex lektioner ifrån schemat.

Med mycket fritid fick jag tid över till annat, typ baka pepparkakor och lussebullar. Det började ju ändå snart bli dags med allt såntdär julstök, så varför inte tjuvstarta lite?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0