Ny dag idag

Det känns som att idag kommer bli en riktigt bra dag. För det första, har jag en supersnygg ny friss (lugg) och för det andra är jag bara allmänt glad, utvilad och pigg. Första lektionen idag är matte, och jag trodde aldirg jag skulle säga detta, men ser faktiskt fram emot det, känns hur bra som helst! Sen har vi religion och sen håltimma framtill 14:30 då idrotten början, och idag ska vi göra nåt asballt på idrotten, VI SKA FÄKTAS! Hur coolt är inte det liksom! :)

Jag vill ha pengar å köpa nya skor!
Dessa är ifrån Ellos, båda kostar 150:-
 

Kommentarer
Postat av: Linda

De höga!

2009-01-23 @ 07:50:09
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0