Nytt år, ny start

Ja, det förra året innebar många förändringar i mitt liv. Inte minst flyttade jag hemmifrån, lämnade hemstaden Varberg och flyttade 60mil norrut till Uppsala, till Marcus. Jag blev storsdagsbo och sambo, ja jag blev vuxen helt enkelt. Men det va inte alltid så lätt. I början saknade jag min familj enormt mycket. Men ju längre tiden gick, och ju mer jag lärde mig staden, desstu bättre kändes allt. Dock kom en svacka i slutet av hösten som har hållt i sig, men nu när vi går mot ljusare dagar är jag säker på att allt kommer bli bättre igen.

Jag börjar året med att skicka iväg sånnahär hit och dit. Ett jobb skulle ju inte sitta fel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0