Oktober 2008

Storasyster Linda fyllde 21, och vi blev bjudna på kalas i Varberg.

I slutet av månaden började Marcus alla sena kvällar med övertid på jobbet, firman låg efter lite med ett arbete som skulle va klart till advent. Så när Mackan jobbade över blev jag tvungen att utvidga mina vyer i köket, jag fick helt enkelt ta tag i att lära mig laga mat. Jag kom också in i en lite vad man skulle kunna kalla bakperiod. Jag bakade kladdkakor och muffins, kanske inte det bästa för mitt nya hälsosamma liv men men…

Sista helgen fick vi återigen Varbergsbesök, denhär gången av P&M (pappa + fruga) och halvbrorsan Elias. Vi gick runt på stan, käkade thaimat och såg på den nya bondfilmen. För första gången träffade mina föräldrar och Marcus föräldrar varandra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0