One more to go

Yes, äntligen fredag! Känns underbart måste jag säga. Vaknade utvilad och hade en känsla av att dethär kommer bli en bra dag. Skolan är ganska lugn, först matte och sen religion. Sen har klockan hunnit bli 11 och jag har hål framtill 14:30 då idrotten börjar. I vanliga fall går jag inte till gymmet de dagar jag har idrott, men det ska jag göra idag. Vi ska nämligen spela pingis på idrotten, och på min nivå (jag suger) så är pingis inte direkt ansträngande...

Sen är det äntligen helg! Å det behövs verkligen. Hela veckan har jag stressat sönder över massa skolarbeten som ska göras, och nu när jag har allt under kontroll, känner mig helt slut. Totalt slut. Måste vila upp mig i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0