Onsdag den 21 januari

Det har varit full rulle hela dagen. Först va det skola, och otroligt nog hela två lektioner (idrott och filosofi) hann med lunch med Rebecka och Khadija i skolan ockå, vem säger inte ja till pannkakor liksom!?

Väl hemma efter en jobbig cykeltur (glashalt på gatorna!) var det dags för skolarbete, tänkte försöka skriva på historiaarbetet. Till en början gick det bra, fick riktigt flyt i skriveriet, men sen tog batteriet till trådlösamusen slut. Så då blev det till att börja städa ist. Så nu är hela lägenheten kliniskt rent från golv till tak. Under tiden jag städade passade jag på att leta efter batteri till musen, men ist hittade jag en annan icketrådlös mus, så nu har jag kopplat in den och tänkte fortsätta med historiaarbetet. Snart kommer Mackis hem från jobbet, då har vi tvättid och sen ska middag hinnas laga och ätas. Sen är dagen slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0