September 2008

Sommarn va slut, och hösten va på väg.


Det blev dags för fotografering i skolan, får väl säga att jag blev rätt nöjd med mitt livs sista skolkort. Allt annat i skolan gick också bra, det kändes bättre och bättre med klassen och jag hade väl lärt mig åtminstone hälften av allas namn. Beställning av studentmössor skedde i slutet av månaden, och det var nu det slog mig att jag faktiskt tar studenten i år.

  

För första gången sen jag flyttade till Uppsala, kändes som om jag levde i en vardag, äntligen. Struktur och rutiner, en vardag helt enkelt. Jag gick i skolan, tränade på håltimmarna. Cyklade hem, gjorde läxor, fixade och donade med lägenheten. Lagade mat ihop med Marcus på kvällarna. Ja, allt flöt liksom på.

 

Jag och Marcus åkte till familjen Ahlströms stuga över en helg. Massa mysa och gosa. Och självklart lite höstfotografering.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men busunge. Du tar ju studenten 09 inte 08 :)

2009-01-06 @ 01:21:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0