Sunk

Åh jag blir så lack! Man kan ju tro att en stad som Uppsala borde ha enormt höga krav på sina gymnasieskolor. Men nejdå, åtminståne inte på min skola. Det är nog den slappaste skolan nånsin! Dagen började hur bra som helst med idrott, men sen när jag kom till filosofin va det låst och satt en lapp om att vi får jobba vart vi vill. Inte kul. Så då hade jag hål mellan 10:20-12:00... Försökte få lite gjort på talet iaf men det kändes segt. Och hela tiden tänkte jag att historian säkert också skulle bli inställd... Nja, inställd va den inte men "lektionen" var ju över på två minuter eftersom allt läran ville göra va att bestämma redovisningsdag.

Känner mig en aning sur just nu kan jag taal om. Jag menar, jag hade slutat 10:00. Och det är ju inte första gången något sånt här händer... Sunk!

Tacka vet jag Peder Skrivare



Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha PS vart la också stört ibland. ;)

2009-01-28 @ 16:12:51
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0