Torsdag

Torsdag, bara en dag kvar till fredag och en mycket efterlängtat helg.
Men som sagt, än är det bara torsdag...

8:30-9:30 Företagsekonomi, blir ett läxförhör idag
9:30-12:00 Håltimma, då blir det gymmet, hälsa på Mackis och lunch
12:50-14:05 Svenska C,
14:35-15:45 Geografi B, ett "läxförhör" här också

Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Hela denhär veckan har gått åt till plugg, så det ska bli skönt att ha en kväll utan massa läxor. Egentligen borde vi städa, men det struntar jag i. För jag tänker gosa ner mig i soffan med Marcus och bara ta det lugnt, å se på tv. Få vila ut helt enkelt. Det behövs imellanåt


Gårdagens plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0