Imorgon blir det nordligare breddgrader

Nu har vi nyss kommit hem ifrån Almunge, där vi har hjälpt föräldrarna Ahlström att sätta på takbox och packat bilarna. Imorgon bär det nämligen av till fjälllen. Ett stort sällskap på 10 pers är vi som åker, det ska bli mycket trevligt.

Dock har jag inte ansökt om ledighet ifrån skolan. När jag började på Linné fick jag reda på att dom är väldigt kinkiga på att ge ledigt, så jag har tänkt att sjukanmäla mig hela veckan. Och visst det är väl lite fräckt, men vad fan! Jag sköter mitt skolarbete, har bra betyg och har alltid närvaro. Jag har inte vart sjuk en enda dag, och visst jag försov mig en morgon och missade första lektionen, som jag sen fick reda på hade vart inställd... Så oavsett vad nån tycker/tänker så kommer jag åka bräda hela nästa vecka utan några som helst skuldkänslor. Fast det är klart "pluggis" som jag är, har jag packat med lite skolarbete, hehe.

Marcus i Funäsdalen från (en av) förra årets skidresor


Tyvärr så blev det ingen extra miljon idag. Men vem behöver en miljon när man fick studiebidrag igår... Dom 1050:- räcker ju åtminståne nästan halva månaden.





Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRLÅNGT BORTA FÖR EN KRAM.MÅNGA BLIR DET ÄNDÅ. DIN EGEN mor-mor.

2009-01-31 @ 16:28:06
Postat av: Linda

Ha det underbart nu! Det förtjänar du! Love!

2009-02-01 @ 15:00:59
URL: http://violblues.blogspot.com
Postat av: Hannah Gerdemark <3

hej , vad heter det typsnittet som du har på dina rubriker :)

2010-10-17 @ 14:44:32
URL: http://hhaannaahhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0