En vecka ifrån varandra...

Enda sen jag bestämde mig för att flytta till Uppsala så har jag tänkt att jag ville fira studenten i Varberg med min gamla klass. Om Linné och PS hade vart på samma dag, hade jag utan tvekan valt PS. Nu löste det sig så bra eftersom Uppsala tar studenten veckan innan Varberg, alltså kan jag gå på båda.

Men, det kommer alltid ett men... Eftersom studenten i  Varberg är på en torsdag så skulle Marcus behöva ta ledigt från jobbet både torsdag och fredag, och det gick tyvärr inte. Fast jag vill ju så gärna vara med på min gamla klass student, så jag åker iallafall. Jag följer med pappa och familjen nu när dom kör ner (dom va ju här och firade min student igår, berätar mer om den senare, men kan ju avslöja att det var kanonlyckat!), och Marcus kommer inte förrän på fredag kväll.

Vi kommer att vara ifrån varandra en vecka! En hel vecka. Hur ska det gå egentligen? Vi har ju inte varit ifrån varandra ens en dag under ett helt år.

Det kommer att vara jättekonstigt att vara ifrån honom. Att inte få sova brevid honom, att inte få vakna brevid honom. Att inte bara ha honom nära...

Jag kommer sakna honom! Jag kommer längta efter honom!


Jag och Marcus på min födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0