Att bo på landet är bäst

Studiedagar är ju ganska bra ändå, speciellt på fredagar.
Då blir det ju som långhelg, det är ju alltid skönt :)


Vi är (som vanligt) ute på landet hos Marcus föräldrar. Det är faktiskt väldigt skönt att spendera helgerna här. Jag har alltid bott i hus, så på nåt sätt så känns det bättre att vara här, än att vara i lägenheten. Det blir så trögt inne i stan ibland kan jag tycka...

I framtiden vill jag utan tvekan bo i hus. På landet. Friheten att kunna göra som man vill på sin egen tomt utan att tänka på grannen som bor två meter från ens egna ytterdörr.  

Det är min dröm, men än så länge får läghenhet i stan duga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0