Fredag

Godmorgon alla glada

Hoppas ni sovit bättre än mig, jag spenderade nämligen gårdagsen kväll/natt på akuten. Inte sådär jätteroligt direkt. Och till vilken nytta då... ingen alls typ.

Mackan hade "lite ont i ryggen" och det hjälpte inte med värktabletter och bla bla bla... Sen tvingar han med mig till akuten och får sitta där och vänta i drygt 6 timmar på att en läkare ska komma och säga "åk hem och ta lite värktabletter"

Det var i alla fall skönt att komma hem och slänga sig i sängen sådär strax efter 2-tiden... Och helt skuldfrtitt kände jag för att ta mig en sovmorgon och strunta i skolan idag, ändå inget jätteviktigt idag...

Sen blir det den vanliga helgrutinen, nämligen att åka ut till mamma och pappa Ahlström. Marcus ska få lite manlig hjälp att fixa till Nissan inför sommarn.



Kommentarer
Postat av: Linda

Yey! Rolig bil! ^^

2009-03-14 @ 23:07:48
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0