Geografi-Tisdag

I vanliga fall är mina skoldagar inte längre än tre-fyra timmar.  Så vi får se hur det går idag, jag har nämligen Geografi hela dagen 9-16.

På min skola finns det nåt som kallas Linnémodellen, som innebär att tisdagar i jämna veckor får ett speciellt schema. Det kan t.ex. vara temadagar, block-
lektioner eller så är man helt enkelt ledig. Jag var ledig så gott som varje linnémodell förra terminen, och nu på våren har jag bara haft nån enstaka.

Blev mvg i Geografi A förra året, hoppas på samma betyg nu på B-kursen


Måste bara tillägga att vi fått vår första stencil med Basbegrepp och Frågor

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEEE JÄÄÄÄVLAAAA BASBEGREPP & FRÅGOR.. UUUUUUSCH.

2009-03-17 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0