Katten Tiffany

I helgen blev Marcus föräldrar fosterföräldrar, åt en birmakatt. Hon heter Tiffany och är inte så förtjust i småbarn så hon behövde en omplacering.
Sötnosen

Jag kan inte direkt påstå att jag inte blir sugen själv på att skaffa katt. I hela mitt liv har vår familj haft katter, det är liksom så självklart för mig på nåt vis. Att man ska ha katt alltså. Men i nuläget skulle det inte fungera, jag menar vår lägenhet är ju inte det mest lämliga för ett husdjur. Men både jag och Marcus är överrens om att vi ska skaffa katt så fort vi har råd och plats.


Marcus mamma har två kanariefåglar, vi får hoppas att Tiffany inte är lika intresserad av dom som Metalica va i helgen...



Kommentarer
Postat av: Mamman

Heter hon Persson i efternamn?

2009-03-16 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0