MITT I VECKAN

Igår blev det en snabb vända på stan efter träningen. Var på jakt efter skor till studenten. Lite emot reglerna kanske, men det blev ett par svarta ballerina. Innan vi åkte hem hade jag fått tag på en vårjacka också. Köpförbud igen då, haha. Nu är det spara som gäller.

Idag är det Onsdag. Börjar inte skolan förrän 10:20, hur skönt som helst med sovmorgon. Speciellt när Mackan också är hemma, massa mys och gos hela morgonen. Ska strax fixa iordning mig och kila iväg till skolan. Har bara två lektioner idag, och jag slutar redan 13:00.
Helt underbart med en kort dag såhär mitt i veckan.


Ge mig sommar. NU!

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Hej josse har tittat påca150 foton från maldiverna,michaelo maries semesterbilder.Undervattensbilder som var otroliga.Så jag längtade bort en stund.Jag fick fixa en mottagningsfil det gick bra och kan nu se det som ett bildspel där kan jag få den skärpa jag vill ha,nya kunskaper varje dag.Ja du ser vad en dator kan göra med gamla mor-mödrar.Kramar älskar dig.

2009-03-04 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0