Monday

Jag måste erkänna att det var en aning segt att kliva upp i morse. Kanske berode på att man dragit fram klockan en timma, i dont know.

Men jag kom upp iaf, och stack iväg till skolan. På håltimman blev det gymmet med Marcus och sen tillbaka till skolan. Slutade en timma tidigare eftersom sista lektionen var inställd. Så fick en timma extra med älsklingen, det är alltid lika uppskattat.

Trots det blåsiga vädret pallade vi oss ut på en promenad, men den blev något kortare idag...

Nu har jag suttit nån timma med ekonomi-plugg, har prov på torsdag. Nu har jag intsallerat mig vid datorn för att skriva på projektarbetet, jag ska banne mig bli klar innan lovet!

Ja, inte världens mest kreativa dag, men lite har jag fått gjort ändå...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0