Ny vecka, nya tag

Efter två veckors frånvaro från gymmet var det en aning trögt idag, men jag överlevde. När jag kom hem från skolan stod Marcus med rengöringsmedel i högsta högg. Han hade storstädat hela lägenheten från golv till tak.
Min underbara babe.

Vi har nyss vartute på promenad i allt snöande. Gud så hurtiga vi är..

Och på tal om Gud, mötet i Knutby gick bra men shit vad nervös jag va inför intervjun. Men även där så överlevde jag, och nu är mitt religionsarbete helt färdigt. Känner mig riktigt stolt och duktig över mig själv. Hoppas på ett mvg nu.

ONu ska jag och Marcus göra iordning lite middag, det blir fattiga riddare med värmda hallon. Mums!

Och kolla här då, en ny puff till vardagsrummet. Det fanns bara svart på lager, så vi har passa på att byta färg på soffan också. Alltid kul med lite förändring :)

Inte allt för tokigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0