Stressig måndag

Om det är något som jag avskyr, så är det att stressa. Känslan av att vara försenad eller ligga efter i t.ex skolarbeten är det värsta jag vet. Jag undviker det genom att planera, planera, planera... Men nu är det som en stor bomb har släpts precis över mig, och det känns som att jag har hur mycket som helst som ska göras. Bland annat:

  • Planera studenten, familjen ska ju komma upp
  • Planera in en resa till Varberg, maj-april nångång
  • Planera ekonomin, spara till utlandsresa
  • Planera hemmet, behövs lite nytt till lägenheten
  • Planera för sommaren , är på jakt efter jobb!!!

Och sen kommer man ju aldirg ifrån skolan. Fick reda på två kommande prov idag, visseligen inte än på ett tag men ändå. Tiden går ju så himmla fort. Snart är det dags för Projektarbetet att lämnas in. Trots att jag inte va så engagerad under höstterminen känner jag ändå att jag har kontroll på läget nu.
Eftersom jag hatar att göra saker i sista sekund, siktar jag på att va färdig med hela projektarbetet innan påsklovet, 3 more weeks to go. Jag har tänkt att sitta så gott som hela kvällen och skriva på avhandligen.

Studentklänningen köpte jag redan i augusti/september
Jag gillar verkligen inte att göra allt i sista sekunden


Kommentarer
Postat av: Linus

haha ush va vi är som Ying och Yang ! ;D Du står där med klänning och hela kitet, själv skall vi kolla upp att beställa studentmössor på torsdag! Visslar oskyldigt

2009-03-16 @ 18:40:03
URL: http://timecrackers.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0