Tabbe a la Josse

Jag är en såndär person som ibland lyckas göra de mest korka grejerna. Nu var det ett tag sen sist, men igår blev det dags igen, och jag tror nog att det är de absolut mest inteligensbefridae som jag någonsin gjort i mitt liv.

Jag råkade boka en semester till Egypten.


Jag kolla runt lite på destination.se. Så hittade jag ett hotell och skulle kolla kostnaderna och sådär. Skulle se om det fanns nån typ av avbetalning eller liknande. Så jag skrev in Marcus och mina personuppgifter och klickade mig fram. Hlet plötsligt kom det upp en stor ruta med texten "Tack för din beställning"

Jag har nog aldrig varit så panikslagen förr. Jag menar en räkning på 12000:- hade jag inte förväntat mig...Marcus lyckades avboka som tur var...
Eller tur och tur, en resa hade ju i och för sig inte vart helt fel...
Det finns en orsak till varförjag kallas Toker

Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla du! Knaspotta!

2009-03-17 @ 09:54:48
URL: http://violblues.blogspot.com
Postat av: mor-mor

Ogud du var och är sååååå söt.Kramiz

2009-03-17 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0