Trött

Efter en skön och välbehövd sovmorgon var det dags för skola med svenska c, där jag höll ett kort tal. Sen pös jag iväg till körskolan. Till mitt livs första körlektion, och gud så nervös och rädd jag var. Men det gick bättre än förväntat. Sen blev det en snabb vända hem för att slänga i sig lunch innan vi skulle iväg till gymmet. Där blev det en timmas konditionspass.

Det har minst sagt varit en händelserik dag, och jag är helt slut. Känner mig tom på energi, ingen ork för något alls. Så jag tänker parkera i soffan resten av kvällen. Lägga mig i Marcus knä och vila, glo på tv och plugga lite...

Det är en aning tidigt att krypa i säng klockan fem va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0