Utmaning

Storasyster Linda har utmanat mig, så here we go

Fyra tv-program jag brukar se:
How i meet your mother, Two ½ men, och diverse inredningsprogram

Fyra saker jag gjorde i går:

Skola, Träna, Myskväll med Marcus, somnade

Fyra saker jag längtar till:

Min födelsedag, Studenten och sommar, Utlandsresa, Giftemål och barn

Fyra saker som står på min önskelista:

Nya kläder och skor, Saker till lägenheten, Få ett sommarjobb, En förlovningsring

Fyra saker jag avskyr:

Trängsel, Stress, Fördommar, Lök&Tomatsallad

Fyra saker jag tycker om att göra:

Gosa med Marcus, Skissa på framtida husritningar, Planera resor, Shoppa när jag har råd

Fyra saker jag åt i går:

Frukost, Lunch, Banan efter träning, Middag

Fyra bloggar jag utmanar:
Ingen, den som vill får göra :)

Kommentarer
Postat av: mor-mor

grattis motter,anna,jottefin på namnsdagen kram mor-mor

2009-03-19 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0