Bra start på dagen!?

Är det normalt att behöva använda mössa och vantar i maj månad?
Ja, tydligen om man bor i Uppsala. Hm, det kommer ta lång tid innan jag vänjer mig vid det här konstiga klimatet.

Sitter för övrigt i skolan nu. De första 1½ timma av min håltimma mellan 9:30-12:50 spenderade jag på gymmet. Sen sprang jag in en snabbis på Hermods (eller va det nu heter) och kollade om de hade några sommarkurser. (Jag har ju inte lyckats att få tag på något jobb, så vill gärna sysselsätta mig med nånting.)
Hur som helst hade dom inget, sista kursstaren är 25 maj och då har jag ännu inte fått mitt slutbetyg. Ringde upp Marcus och beklagade mig över detta.

Jag har ångest över att varken ha sysselsättning eller pengar i sommar. Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0