Efter regn kommer solsken

Uder hela morgonen och förmiddagen regnade det. Inte en så bra start på dagen, plus att min cykelkedja hoppade av så jag fick springa till skolan i regnet.

Men sen tittade solen fram igen, dock inte lika värmande som i Varberg, men det duger fint ändå. På så här vis kommer jag ju att uppleva våren två gånger i år.

Eftermiddagen har betsått av pluggande, både för mig och Marcus. För min del har det handlat om skolarbeten i form av historia och geografi, och Marcus har pluggat till körkortsteori för tungt släp som han har prov på i veckan. På tal om körkort, jag har övningskört ikväll, börjar känna mig säkrare och säkrare bakom ratten. Förhoppningsvis har jag ett körkort strax efter sommarn :)

Nu har solen gått ner, och jag ska hoppa ner i sängen och nana.
Det blir en lång dag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0