Sommarregn

Det har varit en fartfylld måndag för min del. Började med ett pass på gymmet, sne iväg till skola för att ha historia 9-10. Klockan elva hade jag körlektion, det märks verkligen att jag har gjort framsteg! Sen var det tillbaks i skolan igen för att ha filosofi 13-14. Sen hade jag dödtid på en timma.

Jag strövade runt på stan och hälsade på Veronica. Hon visade mig en jättefin klänning till studenten (jag har ju som sagt blivit för liten för min klänning som jag köpte i höstas...) Men tyvärr har jag nog inte råd att köpa en ny, så det får bli att köpa säkerhetsnålar ist, haha!

Klockan tre var det klassmöte, lite sådär lagom tätt-in-på-studenten-planering... Marcus hämtade upp mig efter skolan och vi åkte och "gjorde lite ärenden".

Marcus är sugen på att köpa Playstation 3, så vi kollade lite priser och sånt på Expert. Kikade in på Stadium också och råkade köpa med mig en ny sportbikini...

Rea på 100:- är aldrig fel

Sen åkte vi till IKEA och införskaffade rullgardiner. Efter sisådär ett år i lägenheten så tycker vi att det vore dags...

Ska bli skönt att slippa fixa med gardinerna varje morgon och kväll...
och framför allt, att få ordentligt mörkt!

Som sagt, en ganska utdragen dag för min del. Så tänkre jag bara ta det lugnt. Lägga mig i sängen med Marcus å kolla på film. Varva ner, andas ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0