Inköp från IKEA

Sådär lagom impulsivt hoppade vi in i bilen och åkte till IKEA. Ganska trevligt dedär att bara gå runt och drömma sig bort "En sån vill jag ha. Åh, det hade vart snyggt..." Vi (mest jag) har länge funderat på att köpa lådor till vår tv-hylla, och nu bestämde vi oss för att köpa hem en. Egentligen vill vi ha tre stycken, men hade bara råd med en idag. Förhoppningsvis kan vi köpa två till nästa månad.

Jag känner mig en aning gammal när jag tänker på hur jag ser fram emot att köpa heminredning. Haha, jag är en ganska vuxen 18åring trots allt!




Jag lyckades bygga ihop den helt by my self

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som att det var en nyhet att du är en vuxen/mogen människa? ;) Har jag vetat sen.. Jag.. länge i alla fall ;-)



Och grattis till att du lyckades bygga ihop den själv! ;-D



//Din awesome kusin!

2009-05-07 @ 21:30:55
Postat av: Linda

Duktigt gjort av dej! ^^

2009-05-08 @ 15:37:12
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0