Minnen

Studenten närmar sig... Det är inte alls länge kvar nu, inte ens 10 skoldagar kvar.
Det är hur najs som helst! Helt underbart att veta att allt snart är slut, på riktigt.

Mina tre gymnasieår har gått väldigt fort, men fortast har nog 3:an gått ändå.
Vet inte riktigt hur det går ihop sig, jag menar tiden går ju fort när man har roligt?
Och jag kan väl inte påstå att mitt sista år har vart i närheten så roligt som mina
två tidigare år i Varberg på Peder Skrivare skola.

Första klassfesten...spårade

De omtalade morötterna!


Den minst lika omtalade "Nacken"

En del roliga lärare...



Grillning med "klassen"



I 2:an kom Cissi

Hon blev min privata chauför

Mattelektioner...spårade

Vad fan är index!?

Lussevaka...spårade


Tacomiddag med plugg

Otippat att även detta spårar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0