1 November

Det har vart tyst här på bloggen ett par dagar nu. Men jag lever! Efter min lilla vistelse i Varberg, kom jag tillbaka till Uppsala på torsdagkväll.

Fredagen spenderades hemma i stan. Kvällen spenderades hemma hos svägerska Marléne, med lite gott till Idol. Dock va vi så trötta att vi bara stannade tills nyheterna började, så ist för att se klart blev det hem och nana sängen.

Lördagen började med dunderfrukost; krabelurer med sylt  -mumsigt (Läs: mycket mumsigt!) Sen bar det av ut till Almunge, där en söt liten kissekatt väntade. Det va inte ens en hel vecka sen jag såg Hadock senast, men ändå hade han vuxit som bara den! Troligtvis tack vare avmaskningen som ägde rum veckan före.

Vi blev kvar ute i Almunge på middag och slutade med att vi stannade över natten. Smidigare att krypa ner i bäddsoffan än att sätta sig i en kall bil och köra de 3 milen in till stan mitt i natten.

Vi åkte ifrån Almunge runt lunch, då blev det hem och släppa av katten. Sen direkt iväg i bilen igen, nu mot mataffären. Det ekade i kylen, men nu har vi mat för veckan. Vi köpte med oss sushi på väg hem, och placerade oss i soffan framför "Änglar och Demoner" som vi köpte hem på Blu Ray för ett tag sen.

And here we are. Söndagen börjar gå mot sitt slut, och snart är det vardag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0