2009-11-25

Det är allt lite tomt att vakna varje morgon utan älsklingen bredvid, han sticker ju iväg så nedrans tidigt, så jag somnar alltid om och sussar vidare. Som tur är har jag alltid Hadock vid min sida varenda morgon, han är så gosig våran katt.

Any way, idag är det onsdag och jag har lite allt göra. Igår kväll hade vi tvättid, så idag ska här vikas. Och i köket ser det ut som fan, massor av disk, och golvet är täckt av påsar, har ännu inte hittat någon förvaring för alla platspåsar, till en början fyllde jag en kökslåda men den har blivit överfull...

Men först måste jag få i mig lite frukost.

Fil, äppelbitar, kanel och havregryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0