Det blev en riktig städdag

Av någon anledning har jag ganska svårt för att sluta städa när jag väl börjat. Det blir alltid att man kommer på något annat som också behöver göras. Och så blir det bara mer och mer. Och inget fel i det, man får ju allting som behöver göras gjort! Efter jag var klar med tvätten och disken, blev det en sväng om med dammsugarn, putsade fönsterna, rengjorde badrummet och massa plock.

Mest behövligt av allt, jag städade i klädkammarn. När vi flyttade in var halva klk:arn full med hyrkillens skräp, så vi fick stapla in våra grejer där det fick plats. Idag drog jag ut allting, och organiserade det hela så att det blev bättre plats.


Det var en hel del som bara hade slängts in,
men nu är det ordning och reda, som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0