2009 11 12


Hadock är tillbaka på benen idag!

Men Marcus är hemma ifrån jobbet idag också, fast i och för sig med all rätt. Ni skulle höra hans hösta, låter som om hela lugnorna ska hoppa upp ur halsen på honom. Som tur är har han ingen feber, men jag oroar mig att all denna hosta ska smitta, fast ändå kan jag inte låta bli att pussa på honom!

Torsdag idag, sista dagen innan flytten. Börjar bli nervöst! Vi är kvar ute i Almunge, och allt är färdigpackat i lägenheten. Kartonger och nerskruvade möbler all over the place. Imorgon lastas det in i flyttbilen och på lördagmorgon börjar färden ner mot västkusten. (Har märkt att min blogg endast kretsar kring flytten just nu, men det är liksom det som präglar vardagen just nu, men ska försöka sluta att enbart skriva om det, jag märker ju själv hur boring det är...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0