Fredag -igen! Och snart är det jul...

Jag vet att det som jag kommer att säga är något som jag säger ganska ofta. Men asså, tiden går så himmla fort! Det är fredag igen, och det betyder att imorgon har jag och Marcus bott i Varberg i hela två veckor...

Nog för att det känns som det var fredag nyss, men det knäppaste är ju att det känns som om det inte alls var länge sen det var jul senast. Okej, jul är först om en månad (
men det lär ju gå fortare än fortast), men ändå... Fast på sätt och vis börjar julen redan på söndag för då är det första advent!

Jag har slängt upp adventljusstakarna, och även vikt upp stjärnan, men vi saknar en lampa så det blir en avstickare till Göteborg och IKEA imorgon.

Någon som har fixat en riktigt fin adventljus-anordning är min käre mor

Jag funderar på att härma mammsen litegranna.
Det blir till att leka skogsmulle och leta rätt på lite fint granris + kottar

Och kanske, bara kanske, köpa nummerbrickor åt i mitt fall vita blockljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0