Going away

Helgen har gått alldeles för fort! Men det är ju så att tiden går fort när man har roligt, för roligt det har vi haft. I lördags blev det going-away-party för mig och Marcus. Vi började kvällen hemma hos Marléne, och fortsatte ner på stan där vi hamnade på puben O´conner's. Supertrevlig kväll med massa prat, skratt, dans och härliga människor! Avslutade kvällen med fyllekäk på Max (dock skippade jag det), och sen taxi hem och nana kudden, slocknade direkt.

Lördagen tog ut sin rätt under söndagen, både jag och Marcus var hur sega som helst. En lång sovmorgon och sen frukost på Max innan vi åkte ut mot Almunge. Första stoppet blev hos ett par kompisar som bjöd på going-away-fika eftersom dom inte hade kunnat komma med ut i lördags. Andra stoppet blev såklart hemma hos mamma & pappa Ahlström där det bjöds på farsdag-middag.

Väl tillbaks i stan hemma i lägenheten, blev det en kvällspromenad genom stadsskogen och glo på parlamentet (tycker nog att Gekås är lite väl uttjatat nu, speciellt med tanke på att jag "vuxit upp" med den jäkla affärn)

Hur som helst, nu är det måndag och nedräkningen inför flytten har börjat. Jag ska ta ett sista ryck med all packning, inte mycket kvar nu, mest bara att skruva möbler med det överlåter jag åt Marcus när han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0