Green room

Jakten på blommor/växter började dåligt, först åkte vi enda vägen ut till buschen till en, en så gång vacker blomsterhandel, men det enda som fanns där va några vissna kvistar typ. På väg tillbaka mot stan stannade vi till vid ännu en "busch-affär", där va minst lika tråkigt där också. Så det fick bli Blomster Landet.

 

Det tog ett tag innan jag lyckades bestämma mig för vad jag ville ha, men till slut blev jag nöjd.  Och det blev riktigt fint hemma i fönstret, bilder på det kommer upp i morgon när det är bättre (dags)ljus att fota i (har fortfarande inga taklampor upphängda) Så i stället bjuder jag på en fin kaktus-bild :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0